Naše ohlasy na Prahu

Dne 24.9 v 8:00 jsme odjížděli do Prahy. Čekal nás třídenní výjezd do Prahy, Lidic a do památníku na Vítkově. Po příjezdu do Prahy jsme byli ubytovaní v hotelu Starý pivovar. Ubytování bylo opravdu luxusní. Jakmile jsme se ubytovali, jeli jsme do Národního muzea, kde jsme měli objednaný program. Následující den jsme jeli do Lidic, kde jsme se dozvěděli spoustu nových informací. Potom jsme odjeli do Prahy, kde jsme měli rozchod na Staroměstském náměstí. Poslední den jsme jeli do památníku na Vítkově a potom už jen směr Boršice.         Ondra

Dne 24.9.2018 jsme v 8:00 ráno vyjeli po D1 do hlavního města Praha. Cíl byl ve Starém pivovaru, kde jsme se kolem 2h odpolední, ubytovali. Poté jsme jeli do Národního muzea na Václavském náměstí, kde 7.třída měla prohlídku na téma Dne 24.9.2018 jsme v 8:00 ráno vyjeli po D1 do hlavního města Praha. Cíl byl ve,,Noemova archa", zbylé 2 třídy měli rozchod na hodinu a pak se to samozřejmě prohodilo. Kolem 6h jsme se vydali zpátky do pivovaru, kde jsme měli už osobní volno a večer jsme si společně zahráli pár her. Ráno jsme se vydali do Lidic, kde jsme měli nachystanou prohlídku areálu Lidice. Po obědě jsme se vydali zpátky do Prahy, kde jsme měli rozchod na cca 3h. Pak jsme se opět vrátili do pivovaru a večer opět hráli hry. Poslední den jsme se sbalili, uklidili pokoje a nachystali se na cestu domů. Ještě jsme se zastavili ve Vítkově, kde jsme plnili spoustu úkolů a mohli se taky podívat na vyhlídku. A kolem 1h odpoledne jsme se vydali už na cestu domů. Po cestě jsme se ještě stavili na oběd a kolem 6h jsme se vrátili zpět do Boršic. Byl to super výlet.                                                                   Natka

Náš výlet byl zahájen v pondělí 24.9. Naše první zastávka vedla na ubytování Starý pivovar, kde jsme přespávali po celou dobu pohybu v Praze. Další zastávka byla v Národním muzeu, kde jsme měli program Archa Noemova a zvířata nad propastí.

Po příjezdu do hotelu jsme náš den zakončili večerem, který byl plný her. Druhý den po snídani jsme vyrazili do nedalekých Lidic. Naše prohlídka Lidic začala v muzeu, poté jsme se přesunuli na venkovní prohlídku, která byla zaměřena na vše co zbylo z  Lidic. Po prohlídce jsme se přesunuli na Staroměstské náměstí, kde jsme si prohlédli Orloj a poté měli 3 hodiny rozchod. Pak jsme dorazili na hotel, tam jsme si odpočinuli a tento večer byl zaměřený na tvořivosti tříd. Poslední den našeho výletu jsme naposledy posnídali a vyrazili k památníku Vítkov. Měli jsme zde vzdělávací program Legionáři a vznik Československa. Na konec programu jsme vystoupali až na vrchol památníku s vyhlídkou. Zde náš výlet do Prahy končí.                                                                                                       Andrea

Výlet Praha

Když jsme vyjeli z Boršic, tak jsme do Prahy přijeli o dvě hodiny dřív. Ubytovali jsme se v hotelu Starý pivovar.  Poté nás čekalo Národní divadlo s programem Archa. Tam nás to moc nebavilo, ale vynahradilo se to večerním programem a rozchodem na Václavském náměstí. Druhý den ráno jsme jeli do Lidic, při čekání byla zima, ale vyplatilo se to. Program se mi líbil, dozvědět se nové a zajímavé věci při cestě k památníku, nebo v domě, který je zařízený do stylu té doby. Ten večer večerní program museli vymýšlet třídy a tak jsme nestihli Ordinaci...:( Poslední den jsme se mohli vyspat déle než obvykle. Na cestě zpět domů jsme měli zastávku na Vítkově. Po zastávce na jídlo a pití jsme se dozvěděli, že jedeme přímo domů a nebudeme se už nikde zastavovat. Výlet do Prahy byl super, ale byla zima.                                                                                                                                                       Sabina

V osm hodin jsme vyrazili do Prahy na tří denní zájezd. Zabydleli jsme se do *** Hotelu Starý Pivovar, kde jsme přespali 2 noci. Měli tam strašně předražený čaj. 35 KČ za SÁČEK! (mimo snídaně). První den jsme byli v Lidicích a nových Lidicích. Paní nám řekla o tom, jak to tam Hitler nechal vypálit a vyvraždit. V nových Lidicích jsme se zas šli podívat, jak dřív vypadal interiér domů. Metrem jsme dojeli do Národního Muzea, kde jsme viděli vycpaná zvířata rozřazená podle biomů a kontinentů, o kterých nám paní povídala. Byli jsme také na Vítkově, kde bylo docela pěkně. Řekli nám, že Vítkov měl sloužit jako památka na české legionáře, ale nakonec sloužila komunistům. Ve volném čase jsme navštívili McDonalds, Zetko., obchodní centrum Paladia aj... Večer jsme v hotelu hráli společenské hry a dívali jsme se na filmy.

Výlet se mi velmi líbil a klidně bych si ho zopakoval.                                                                                   Tomáš

Výlet do Prahy

Dne 24.9. jsme vyjeli do Prahy. Ihned po příjezdu jsme se šli ubytovat na hotel. Druhý den po snídani jsme jeli do Lidic, kde byla přednáška a prohlídka, po které byl oběd. Pak byl rozchod na Václavském náměstí, po kterém následovala prohlídka Noemovy. Na ní jsme mohli vidět spoustu zajímavých vycpanin živočichů. Třetí den po snídani jsme byli už všichni sbalení a připraveni na odjezd. Po příjezdu jsme šli směrem na Vítkov, kde byla zajímavá přednáška o legionářích a také skvělý výhled na Prahu. Během cesty zpět byla také zastávka na oběd a po ní jsme byli za dvě hodiny doma. Výlet jsem si užil a určitě bych si podobný zopakoval.                                                                                                                                                                                            Jenda

Den 1. (24.9.) Odjížděly jsme v 8:00 z Boršic jela 7. , 8. , 9. třída. Dorazili jsme v 11:00 +- na Penzion jménem Starý Pivovar , pak jsem mohly 2h odpočívat ..... V 15.00 jsem jeli do Národního muzea na vzdělávací program .

Den 2. (25.9) Vstávat jsem museli v 7h a do 8 se najíst snídaně. V 8.00 odjezd do Lidic , Lidice je vesnice, kterou Hitler nechal vypálit zničit a lidi  zabit , ženy šly pracovat , muže zabit a děti do dětských domovů . Oběd jsem měli v nedaleké Hospůdce. Nakonec jsem měli rozchod na Václavském náměstí. Já s Tomášem a Honzou jsem šly do Zetka a Kotvy pak i do Palladia .

Den 3. (26.9) Vstávat jsem mohli do 9h a v 10.00 jsem odjížděli na Vítkov, tam jsme se bavili o 1. Republice. Potom jsem zastavili po cestě domů na benzínové stanici na jídlo, tam nám rozdali 100kč každému co jim zbylo a domů . Výlet byl fajn .                                                                                                                                                        Petr