Opět jako první musím poděkovat za vaši vytrvalou spolupráci, opravdu zvládáme úžasnou týmovou činnost ;)
Tak věřím, že jste si o prodlouženém víkendu vydechli a přeju hodně sil do dalších dní. Snad nám může být motorem to, že se blíží vytoužené letní prázdniny. Tak jak ráda říkám, s chutí do toho a půl je hotovo….
Tentokrát nejprve vkládám práci na rozjezd tohoto týdne, v pondělí přidám zbytek.
Úkoly k hodnocení tento týden – JČ koláž z VS po V, JČ - sešit s VS po S a chytáky k VS po V (středa), JČ - PL s předponami vy/vý (čtvrtek), JČ - běhací diktát (pátek), M – slovní úlohy za tento týden (pátek), M - geometrie PS
Zoom tento týden: středa – AJ – 2 skupiny (je potřeba to rozdělit, je nás tam na AJ hodně, rozpis u středy) 11.00 a 13.00
Pondělí 11. 5.
JČ (tento týden dokončíme VS po V a začneme opakovat všechna VS)
- Zopakuj si s kartičkami řadu VS po V, zavzpomínej i na řady předchozí ;)
- Do sešitu s VS zapiš další 3 VS po V – VYDRA, VÝR, VYŽLE – uč. str. 75 + žlutá tabulka na str. 78 (obrázek, věta, kořeny, srdíčko). Jelikož jsou jednoduchá, dáme jim jeden den.
- PS str. 46/1-5 nahoře, Myšky str. 57.
- Úkol na celý týden – u VS po V nebudeme psát příběh, ale bude se kreslit koláž se všemi VS po V, jak jsme jej kreslili ve škole. Na formát A3 (lze slepit dvě A4) nakreslete pohled na les (naše letošní téma), kde budou zastoupena na jednotlivých obrázcích všechna VS po V (děti tuto činnost znají ze školy!!!). Důležitá pravidla PROSÍM DODRŽET, AŤ VÁM DÍLA NEMUSÍM POSÍLAT ZPĚT K OPRAVĚ – každé vyjmenované slovo má svůj obrázek v díle (nelze k jednomu obrázku připsat více slov), u obrázků budou velké čitelné popisky (název vyjm. slova). S kreslením může pomáhat celá rodina, ale popisky mohou vlastnoručně psát jen děti. Nejde o to nakreslit jen jednotlivé obrázky VS, ale zakomponovat je do společného obrazu lesa. Jeden takový obrázek už tu byl od Kačenky v VS po M - jak bude hotovo vyfotit a poslat
M (tento týden - počítání do 1000, zaokrouhlování trojciferných čísel)
- Slovní úlohy – nejprve ty z minulého týdne vymalujte zelenou pastelkou a dnes tu máme slovní úlohu od Sebíka (tento týden bude každý den 1)
- Sčítání stovek – podívej se na výborné výukové video: str. 27. cvičení 1 PLAY (případně nastudovat v učebnici str. 83/1,2)
- Ústně učebn. str. 83/1
- PS str. 24 – celá
Úterý 12. 5.
JČ
Dnes vám do mejlu přistane zpráva ohledně nástupu do školy od 25.5. - prosím pročíst a odpovědět do 18.5.
- Školákov - opakování vydry, výra a vyžle
- VS – sešit – povyk, výheň – zápis jako vždy, předpony vy/vý – zatím jen nalepit obrázek, uč. str. 79 - žlutý rámeček
- Výukové video k předponám PLAY
- Podle videa jsem vám udělala tahák, který si můžete vytisknout (dole), dát si ho na viditelné místo, kde se učíte, a při odhalování předpon na něj mrknout ;)
- PS str. 46/1,2,3 - dole
M
- Slovní úloha od Terky D.
- procvičení příkladů z pondělí školákov
- Odčítání stovek - opět se podívej na výborné video od Matýska str. 27, 2. cvičení PLAY nebo uč. str. 84; videa doporučuji opravdu všem pro další rozvoj matematických představ
- PS 25/1,2,3
Středa 13. 5.
(rozpis - podle toho, kdo už se připojil, záleží na vás, jestli se opět připojíte; pokud by vám vyhovoval čas dané skupiny, klidně se připojte do té druhé; dělení je nutné pro efektnější průběh hodiny na zoomu)
ZOOM AJ 11.00 - Marek, Lukáš, Terka G., Kuba G., Tom, Dalibor, Anička, Zuzka, Tobík
ZOOM AJ 13.00 - Nelča, Kačka, Verča, Dan M., Dan T., Tamarka, Sebík, Leonka
Nachystat si - nějaké ty druhy oblečení podle slovníčku, učebnici a prac. sešit, sešit, pouzdro, červené a zelené kolečko
JČ
- Školákov1 – opakování povyk, výheň, školákov2 – procvičení předpon vy, vý
- Myšky str. 58 – 1. vypracovat stranu, 2. odstřihnout oba žluté rámečky a nalepit do sešitu s VS k předponě vy/vý + všechny předpony vy/vý v těchto slovech výrazně zakroužkovat – tímto končíme zápis do sešitu VS, celá VS po V vyfotit a poslat
- Chytáky – dole k tisku nebo zase vyrobit si je doma, místo obrázků lze použít reálné předměty. Hledat trojice: obrázek+chyták+vysvětlení – výsledek skládání vyfotit a poslat
- Poslechni si další vaše horory na zoneramě , dnes v podání mých oblíbených surikat, našeho kohouta, našich morčat maminky Růži a synka Rózika, koníka z 1. třídy - pamatujete na něj? a od žabáka;)
M
- Slovní kafíčková úloha od Aničky.
- Školákov - procvičení odčítání
- Uč. str. 85/cv. 4 – prostudovat
- PS str. 25 – dodělat
- PS – geometrie – udělej do pátku str. 46 (pomoci může uč. str. 133) – pozor ve cv. 5 změřte a) šířku dveří v kuchyni, b) beze změny c) délku a šířku stolu v kuchyni, d) šířku a délku vaší kuchyně (pomůže krejčovský metr či jakýkoliv jiný doma dostupný metr)– vyfotit a poslat
Čtvrtek 14.5.
JČ
- Školákov – opakování VS po V
- PL na procvičení předpon – dole se včelkami - výsledek práce vyfotit a poslat
- Myšky str. 59/1ab
- Křížovky – dole k tisku
M
- slovní úloha od Kuby S.
- zaokrouhlování na stovky – výukové video Matýsek str. 36, cvičení 1 PLAY nebo uč. str. 86
- vyzkoušej na školákově
- PS str. 26/1,2
Pátek 15.5.
JČ
- Myšky str. 59/bcd
- Běhací diktát z Myšek str. 59/2 – Myšky ať si děti dají do vedlejší místnosti než sešit, kam budou psát diktát. Vždy si odběhnou k Myškám, zapamatují si větu a běží si ji zapsat. Výsledek spolu zkontrolujte a udělejte opravu – vyfotit a poslat
- Luštěnky – dole k tisku
- Zavzpomínáme na VS po Z – projít Myšky str. 60, 61 a PS str. 47/4 – co z toho není, dodělat
- A poslední várka vašich hororů na zoneramě k poslechu ;)Tentokrát se vyprávění chopili plyšoví kamarádi, které si můžete pamatovat ze školy, naše morče Bombik a jedna paní, co šla okolo....
M
- Slovní úloha od Terky G. – úlohy za tento týden vyfotit a poslat
- Školákov – procvič zaokrouhlování na 100
- Zaokrouhlování trojciferných čísel na desítky –výukové video Matýsek str. 36, cvičení 2 PLAY nebo uč. 86
- PS str. 26 – dodělat
Do pondělí 18.5. do 9.00 prosím o odeslání důležité návratky ohledně návratu dětí do školy. Pro váš přehled - do čtvrtka večera přišla tato zpráva od 13 rodičů, z nich 9 hlásí, že do školy přijdou, 4 nepřijdou.
AJ
Práce pro ty, kteří nebyli na zoomu:
- Zopakuj si podle slovníčku slovíčka - tělo (ukazuj na svém těle) a oblečení
- Řekni, jaké oblečení máš na sobě: I have got.... (a green T-shirt).
- Nové učivo - vlastnictví - viz. dole "zápis do AJ"
- učebnice str. 39 - čti, přelož krátký příběh o tom, jak Spike pral... + přečti, co je na kartičkách s oblečením - nezapomínej vyslovovat za jménem "s"
- PS - str. 39/3,4 (dole fotka se správným řešením)
Další úkoly tohoto týdne:
Hravá čítanka – pozor, trochu skáčeme – str. 76, 77
Písanka str. 31
Prv – Uč. živočichové 56, 57; PS str. 51
AJ - zoom, verzi na doma sem napíšu ve středu po zoomu