Domácí výuka na týden 27.4. - 30.4.

Týden 27.4. - 30.4.

Vítám Vás v dalším týdnu. Tento (i příští) týden v pátek budeme slavit státní svátky, takže úkoly budou rozvržené jen do čtvrtka, ať můžete slavit a od učení vydechnout ;)

Opět je na místě poděkovat za vaši spolupráci!!! Stále je zřejmější, že se děti bez vás, rodičů, moc s učením nehnou. Prosím, sdělujte jim vše a zadávejte v plné míře, co jim tady posílám. Jděte svým tempem, jak je to možné. Radši pomalu, klidně a jistě, než rychle a neúplně, což pak neplní význam domácího učení, které má děti posouvat v rámci možností dál. Při učení se svým synem jako rodič mnohé vaše pocity taky zažívám. A nejúlevnější z nich je ten, když každý den nějakou tu zadanou práci pořádně uděláme.

V našem malém zpravodajství minulého týdne jsou ještě nějaké nové fotky. Prosím, ukazujte je i dětem, ať se o sobě můžou navzájem něco dozvědět. I mě velmi potěší, když mi tyto fotky od vás přijdou :)

Do pondělí 4.5. mi prosím pošlete vyplněné sebehodnocení. Je to důležitá zpětná vazby pro vás, i pro mě. Znovu jsem jej tady dala dolů, ať to nemusíte hledat v minulém týdnu.  

ÚKOLY K HODNOCENÍ TOHOTO TÝDNE  -JČ - poslat sešit s VS (celou řadu VS po S), JČ – příběh s VS po S (úterý), JČ - diktát (čtvrtek), M – řešení slovních úloh od spolužáků (info v pondělí), M – sešit M (zadání ve středu), M – kružnicová kytička (čtvrtek), Prv - PS od str. 44 paní uč. Janíkové


Pondělí 27.4.

JČ (tento týden - opakování VS po S, začínám s VS po V)

  1. Vyfoťte a pošlete sešit s VS – VS po S (prosím, ať je to podle zadání, případně na pomoc jsou videa na zoneramě). Někteří poslali už v pátek ;)
  2. Zopakujte si řadu VS po S podle sbírky od Marka (projděte si, co k čemu našel) – dole (i s Markem) 
  3. Myšky str. 53/1a,b
  4. Zopakujte si s kartičkami chytáky od VS od P, na školákově projděte všechny chytáky od VS po S
  5. Křížovky k VS po S – dole k tisku

M (tento týden – slovní úlohy od spolužáků, další počítání na +- do 1000, kružítkový hříčka)

  1. Na každý den tu budou k řešení od dvou spolužáků slovní úlohy (postupně je ke dnům budu dole vkládat). Na záznam jejich řešení si vytiskněte (či namalujte) tabulku (dole) , kam to postupně budete vpisovat. Na konci týdne mi vyfoťte a pošlete řešení všech slovních úloh týdne ;) Tento týden to bude 8 slovních úloh. Dnes řešíme slovní úlohu od Verči a Kuby G. (dole)
  2. Průzkum v učebn. – str. 78 – cv. 1,2,3,4 - ústně
  3. PS str. 21 - celá

Úterý 28.4.

  1. Zopakujte si řadu VS po S s Lukáškem (s velkým zeleným hadem) - dole
  2. Myšky str. 53/1c,d,e
  3. Napište příběh se 7 různými vyjmenovanými slovy po S – téma HOROR (když na tento týden spadá téměř hororová záležitost pálení čarodějnic, ale o čarodějnicích psát nemusíte)– vyfotit a poslat. Ty zdařilé dám s vaším dovolením k nahlédnutí do zpravodajství třídy ;)

M

  1. Slovní úlohy od Toma a Dalibora (najdete dole), zapsat řešení do tabulky
  2. dole jsem vložila číselnou osu do 1000, může významně pomoct při pochopení příkladů s přechodem přes stovku.... tak kdo potřebuje, tiskněte a kreslete si do příklady např. 408 -9, 297 +6, 280+40... či jakékoliv, které jsou v tyto dny v učebnici či PS
  3. Procvič probírané příklady na školákově, cvičení 5,6 
  4. Uč. Str. 79/1,2,3 – jsou tu znázorněné 3 možnosti, jak se dají typy příkladů 280+40 počítat, zkuste si projít všechny a najít, kterým nejvíc rozumíte (není nutné pochopit všechny, ale najít si ten způsob, který pomůže dětem příklady vypočítat)
  5. MR – str. 5/ cv. 13 – 2 sloupečky na +
  6. PS str. 22/1,5

Středa 29.4.

Zoom v 11.20 - 12.00 AJ. Nachystat si učebnici, PS, sešit do AJ, zelené a červené kolečko, oblečení dle našeho slovníčku, pouzdro, čistý papír a nůžky.

  1. Zopakujte si řadu VS po S s Tamarkou (na červeném podkladu) - dole
  2. Jdi na kahoot na VS po S, minulý týden z 15 účastníků (nevím, co těch zbylých 6 …) na prvních 5 místech byli Kuba G, Mařáček, Dalča, Luky K., slníčko (kdo to asi byl???)
  3. Na gramar.in se přihlaš, najdi si ve 3. ročníku VS po S a udělej všech 5 cvičení (všechno vidím, kdo bude mít v pořádku, dostane jedničku)
  4. Doplňovačka s tajenkou - dole k tisku

M

  1. Slovní úlohy od Dana M. a Katky, (najdete dole), zapsat řešení do tabulky
  2. MR str. 9/20 – dva sloupečky na +
  3. Uč. Str. 80 – prostudovat cv. 5, cv. 7, 8 (vyber si jeden sloupeček a piš příklady, kdy budeš zvyšovat vždy o jednu stovku, až do osmi set) – do sešitu M  celkem dvě cvičení – vyfoť a pošli
  4. PS str. 22/2,3,4

Čtvrtek 30.4.

Celé zadání JČ s dětmi udělám na zoomu, 11.00 – 11.50 (takže je na vás, jestli to uděláte sami doma, či to přenecháte mně), přichystat – sešit a pero na diktát, kartičky s VS slovy po V (vytisklé či vyrobené),  Myšky, zelené a červené kolečko

  1. Diktát – uč. Str.73/5 – stačí celkově vybrat 2 a půl řádku (to je ten poslední) - vyfotit a poslat
  2. Seznámení s VS po V – youtube 
  3. Myšky str. 54
  4. Kartičky na trénink řady dole k tisku (či k lepení do sešitu VS)
  5. Sběratelé můžou začít pracovat na svých sbírkách

M

  1. Slovní úlohy od Zuzky a Dana T. (najdete dole), zapsat řešení do tabulky
  2. Procvič probírané příklady na Ryšavé  projít cv. 1,2,3
  3. MR – str. 9/21 – dva sloupečky na +
  4. Vezmi kružítko a narýsuj si kytičku, na zoneramě najdeš videonávod (prosím o omluvení technických a jiných nedostatků), svůj výtvor vyfoť a pošli
  5. Kdo sleduje, že mu stále práce s kružítkem nejde od ruky, jak by si přál, vezme sešit do geometrie a udělá si spoustu kružnic na dvě strany, klidně i na čtyři.... dokud to bude bavit

Další na tento týden:

Hravá čítanka str. 66,67 (úkol 1 stačí ústně)

Prv – učebnice str. 45, 46, 47 + PS str. 48 - poslat na hodnocení všechny strany z PS od str. 44 paní učitelce Janíkové na mejl ha.janikova@centrum.cz

AJ  - hodina na zoomu ve středu 11.20 - 12.00, co je vyznačené barevně, na ní budeme mimo jiné dělat, takže to dopředu nedělejte ;)

  • opakovací cvičení na slovíčka k oblečení: pexeso, had, slova
  • zopakuj si výslovnost, opakuj si je nahlas, jsou tam i slovíčka navíc, ale to nevadí ;) PLAY
  • Do sešitu AJ si udělej tento zápis: (3 podtržené řádky) 
  • HAVE YOU GOT (a blue T-shirt)? - Máš (modré tričko)?
  • YES, I HAVE. - Mám.
  •  No, I have´nt. - Nemám.
  • Připomeň si písničku o bláznivém obchodu z minula, kde tyto otázky a odpovědi můžeš uslyšet. PLAY 
  • Podle tohoto zápisu udělej cvičení v PS str. 38/2.
  • Námět na povídací činnost - nachystejte si nějaké kousky oblečení, jako malý obchůdek. Jeden se ptá např. Have you got (a blue hat)? Druhý odpovídá dle nachystané hromádky, jestli to v ní má - Yes, I have NEBO No, I have´nt. 
  • a nakonec si oblékni medvídka, sleduj přitom popisky oblečení, ať se i něco přiučíš ;) PLAY


© 2022 Základní škola Františka Horenského / Prohlášení o přístupnosti / web by icard.cz