Práce na týden 20.4. - 24.4.
Nejprve vám všem opět velmi děkuju za neodmyslitelnou spolupráci a vytrvalost, za zasílání úkolů a případně i milých fotek, kde je vidět, jak se máte a co rádi teď děláte :)
Děkuji i těm, co měli čas a zprovoznili zoom, že jsme se mohli v pátek po dlouhé době s mnohými vidět i slyšet! Za každé toto naše další setkání budu ráda. Věřím, že to pro nás všechny je milým povzbuzením ke školním povinnostem v těchto dnech. Pro případné další zájemce připomínám, že návod najdete v minulém povelikonočním týdnu. Budu se snažit tato setkání využít na práci, kterou zadávám … Pro větší bezpečnosti při on-line výuce vám pošlu všem na mejl heslo k našemu meetingu.
Taky vás povzbuzuji k vypracování všech zadaných úkolů (pokud nejsou dobrovolné). Sleduji, že někteří si spíše z nich vybírají a uzpůsobují je ke svému obrazu. Pokud by byli ohledně zadání úkolů nějaké nejasnosti, obraťte se na mě. Pokud děti budou mít vše ze zadané práce projíté a proštudované, bude pro ně (i pro rodiče) návrat do školy (ať to bude v květnu či v září) o to snazší.... Vy, co děláte vše, jak zadávám, si tohoto sloupečku vůůůbec nevšímejte...
Myslím na děti i na vás, na rodiče, a zase a znova s díky za spolupráci a s vědomím, že děláte, co je ve vašich silách, vybírám další úkoly na nadcházející týden...
Úkoly k odeslání k hodnocení (zpětná vazba) – JČ- diktát (čtvrtek) + čtení básničky (dole u čítanky víc info, kdykoliv během týdne), M – sloupeček v sešitu M (pondělí) , úkol od veverky (středa), geometrie (pátek)
On-line výuka na zoomu: čtvrtek – diktát 11:20 - 12.00, pátek - AJ 11.00 - 11.40.
…. odkazy na www stránky najdete v zadání pod červenými slůvky "zde" ;) (mnou náhodou objevený malý technický pokrok při práci na stránkách:)
Pondělí 20.4.
JČ (tento týden – dobereme řadu VS po S)
Připomenutí řady VS po S – dole jsou sbírky od Mařáčka (s moukou) a od Kuby G., (se sovou), fotky si zvětšete, vyjmenovávejte si řadu a hledejte, co do nich kluci doma našli. Kdo pošle další sbírky, dostane opět titul a využijeme ji k tomuto veselejšímu opakování VS. Řadu VS si doma procvičujte i s kartičkami, jak to děti znají ze školy (připomněli jsme si to i na zoomu).
PL se zajíčky – dodělat
Zápis dalších VS po S i s příbuznými – SYROVÝ, SYCHRAVÝ, USYCHAT – na zoneramě jsou opět moje smělá videa, která jsou určená k tomu, aby si to děti mohly podle nich vypracovat a aby byla tahle činnost zábavnější nebo stačí podle tabulky v uč. str. 68 + prozkoumat žluté rámečky na str. 70 (chytáky)
PS str. 43/1-3 dole
M (tento týden budeme dále procvičovat příklady do 1000, zopakujeme násobilku, budeme počítat peníze a rýsovat kružnice)
opakování na školákově, cv. 1+2 zde
uč. str. 75 – další typ příkladů/ cv. 5,6 ústně + cv. 7 – vyber si jeden ze tří sloupečků a vypracuj jej dle zadání do seštitu M – vyfoť a pošli + dobrovolné za posun na stezce str. 77/3 připsat do sešitu
PS str. 19/2,3,4 (pro kontrolu cv. 3 správná jména jsou v tomto pořadí – Matěj, Tonda, Láďa, Kuba, Franta)
MR str. 5/9,10,11,12
Úterý 21.4.
JČ
Opakování VS po P dole podle sbírky od Marka (se čmelákem) + opak. VS po S třeba s kartičkami či s pohyby
PL se zajíčkem – dole k tisku – str. 32/2sloupečky
opakování slov z pondělí na školákově zde
Myšky str. 49
M
Zopakuj si násobilku zde
PS str. 19/5, 6
MR – str. 8/ cv. 18
běž na zlatka.in (stejný princip jako gramar.in), přihlaš se svým jménem, v domácích úkolech najdeš úkol Vyznáme se v penězích a hurá do toho. Pokud tě zaujme cokoliv na této stránce, klidně se tu můžeš vyřádit. Já všechno vidím ;) a z vaší práce mám radost :)
Středa 22.4.
JČ
Opakování VS po M dole podle obrázku se všemi VS po M od Kačky (říkej si řadu VS a hledej k nim současně obrázky) + opakuj řadu VS po S
PL se zajíčkem – další dva sloupečky
Zápis dalších VS po S do sešitu s VS – SÝKORA, SYSEL, SÝČEK (stále stejně, jak jsme zvyklí) – tabulka str. 69 (tato nemají moc slov příbuzných a jsou jednoduchá, bohužel ani jedno toto zvíře doma nemám, takže k nim videa nebudou)
PS str. 44/1-4 nahoře
M
slovní úlohy na kahootu – každý má jeden pokus, nehrajte víckrát, ať je to fér ;), hry se dá zúčastnit do soboty do 12.00 KAHOOT PLAY
Výherci z minulého týdne: Dalča, 2. Verus, 3. terka dž, 4. Neli., 5. terezka d.
nový typ příkladů uč. str. 76/prostuduj cv. 1, 2, ústně 3, 4 (jde tu o pochopení)
PS str. 20/1
zadání úkolu od veverky najdete v tady v zoneramě. Úkol můžete napsat nejlíp ve wordu a poslat to mejlem, či jej děti vlastnoručně čitelně napíší na papír a pak to lze poslat to jako fotku. Nezapomeňte na příhodný obrázek. Příští týden s úkolem budeme dál pracovat.
Čtvrtek 23.4.
JČ
opakování slov ze středy školákov zde
Myšky str. 50,51
diktát – tady máte dvě možnosti. Buď si jej doma nadiktujete sami (poté opravený vyfotit a poslat) nebo se připojíte on-line a dáme si jej spolu přes zoom v 11:20 (nachystat pouzdro a sešit, červené a zelené kolečko, případně tabulku a fix nebo čisté bílé papíry a fix na další aktivity) Text diktátu – Pytel byl plný obilí. Na lístcích se třpytila rosa. Dopis napiš na čistý papír. Netopýří let je neslyšný. Ubytování bylo přepychové.
M
školákov na procvičení příkladů ze středy zde, udělej cv. 3 a 4
učeb. Prozkoumej další typ příkladů str. 77/1,2 – ústně
PS str. 20 – dodělat
Pátek 24.4.
Dnes zoom v 11.00 - angličtina, nachystej si oblečení dle slovníčku, učebnici a pracovní sešit do Aj, sešit do AJ (s autobusy), zelené a červené kolečko
JČ
zahrej si šibenici na VS po S zde
Dokonči PL se zajíčkem na str. 33
Zápis dalších VS po S do sešitu s VS – SYČET, SYPAT + tabulka str. 69 + str. 72 – prostudovat žlutý rámeček nebo vypracovat podle videa na zoneramě
PS str. 44/1-4 dole
M- geometrie
Procvičení s kružnicí – vezmi sešit geometrie a kružítko a rýsuj tak dlouho, dokud nebudeš mít zase 5 krásných kružnic (u zdařilých vyznač střed a pojmenuj je), rýsování si můžeš připomenout na videu z minulého pátku (odkaz zlobil, ale už funguje)
PS str. 41/ celá , u cv. 1 napoví uč. str. 126, u dalších cvičení napoví uč. str. 127
kružnice i PS vyfoť a pošli
Dole najdete k tisku SEBEHODNOCENÍ DĚTÍ (2 strany s tabulkami a jedna na případné doplnění). Je to důležité ohlédnutí za naší prací. Dejte to dětem samostatně vyplnit, pak ji vyplňte i vy z pohledu rodiče a pošlete mi to. Prosím všichni udělat a poslat do pondělí 4.5. Děkuju.
Další
Hravá čítanka str. 62 + 63 – během týdne vypracuj a jednu básničku dle výběru se nauč luxusně recitačně přečíst – dle domluvy navážeme spojení (přes zoom či videohovorem přes messenger) nebo ji můžeš natočit na video či diktafon a tak mi svůj básničkový přednes také můžeš předvést.
Třetí třídou končí žákům čtenářský výcvik, tudíž by se z nich už měli stát zdatní čtenáři - jak v technice, tak v porozumění. I na to toto budu některé z úkolů směřovat.
Prv – Užitkové rostliny – uč. Str. 45, 46, 47 + PS str. 48 (opět připomínám, že skvěle pomůže digi učebnice na ucebniceonline.cz)
AJ
2x PL na procvičení částí těla (dle slovníčku na PL) - dole
Přes zoom si to procvičíme ještě spolu a PL se pochlubíte (kdo má tisk).
Unit 8 - Clothes: