Domácí výuka na týden od 25. 5. - 29. 5.

Co dělat v pondělí 25. 5.

Jelikož úkoly sem budu psát každý den po výuce zpětně, tak tady jsou možnosti, čím se zabavit v pondělí, kdy výuka ve škole znovu začíná ;)

  • prohlídnout si zpravodajství a fotky od kamarádů na stránkách naší třídy
  • dodělat nevypracovanou práci z předchozích týdnů
  • zahrát si s roboty v souboji o vyjmenovaných slovech PLAY
  • procvičit matematiku dle potřeby na školákově TADY

Pondělí práce 25.5. na úterý 

Jelikož jsme se dnes rozkoukávali ve škole, tak úkolů z pondělí není moc. Kdo potřebuje, může se opět vrátit k předešlým dnům a dodělávat. Na mejl pošlu seznam s dosavadními úkoly k hodnocení, abyste měli přehled, jak na tom jste a co je potřeba případně ještě dodělat, co vyhlížím. 

Dole posíláme ze školy rouškový pozdrav ;) A tak jsme si říkali, že bychom tento týden navázali s vámi krátké spojení přes zoom, jen tak, abychom se děti spolu viděly a povykládaly. Bylo by to ve středu v 10:20.

Práce:

I nadále budu kontrolovat hlavně úkoly k hodnocení, u PL a PS prosím i dál o spolupráci při kontrole pro rychlou zpětnou vazbu dětem. Děkuju za spolupráci a mějme na paměti, že to dělají děti pro sebe a vzdělávání v době distančního studia je více méně v rukou rodičů. Našim úkolem je probrat do konce roku stěžejní učivo 3. ročníku, což bychom měli zvládnout. Případné opakování staršího učiva bude zařazeno dle možností a času. Všechno učivo 3. ročníku se v podstatě ve 4. ročníku opakuje, ale hned na něj navazuje další.  

  1. Vyplň si covidový zpravodaj za poslední dny - výsledek vyfoť a pošli, ráda se podívám, co tento čas přinesl Tobě
  2. M - PL - pirát - vyfoť a pošli
  3. JČ - PL - ježci

Úterní práce 26.5. na středu

Kdo se  chce vidět se spolužáky, v 10.20 se určitě připojte na zoom - děti ve třídě vás moc rádi uvidí ;) Bude to tak na 15 min.

  1. Připomeň si řadu VS po V se sbírkou od Mařáčka (dole s majákem)
  2. PS - str. 49 - opakov. VS
  3. Zahrejte si hru na slovní druhy ( se staršími sourozenci, s rodiči, nebo kdo bude po ruce) dle návodu na youtubu TADY , z akce pošli foto a info, kdo vyhrál ;)

M

  1. Procvič si příklady s indiány na lovu PLAY
  2. Podávej na výukové video o násobení a dělení typu 4x50 PLAY
  3. uč. str. 92 - ústně cv. 2,4
  4. PS - str. 30/1,3,4

AJ

  1. zkus si testík lekce 8 (dole k tisku) a výsledek mně vyfoť a pošli
  2. pusť si poslech ke komiksu na str. 41(dole stopa 11), pak si ho pusť znovu, zastavuj si ho a věty zkus opakovat, a nakonec si čti zároveň s nahrávkou nebo sám. Víš, oč tam jde? (nápověda - Quick! Put this jacket on, Ally. - Rychle! Obleč si tuto bundičku, Ally.; Give me the stupid mask for me. - Dej mi tu trapnou masku. Ok. Let´s find Wibble.; - Ok. Tak jdeme najít Wibbla.)

Práce za středu 27.5. na čtvrtek

Tak si říkám, že budu od vás ráda i za fotky pracovních sešitů, ať vím, že máte uděláno. Stále u nich tu prosím o vaši kontrolu pro rychlou zpětnou vazbu a pro usnadnění komunikace. Někdo už si zvykl je posílat,tak je tato prosba pro ty ostatní. Děkuju.

Taky jsme rádi, že jsme mohli některé naše domácí spolužáky dnes vidět. Děti ve třídě byly nadšené :)

  1. Zkus si zpaměti vyjmenovat řady VS po P, S, V - bohužel ve škole vidím, že tyto řady moc děti uložené v hlavách nemají. Já vím, že přesné řady později zapomenou, ale ta slova jednotlivě jim tam tak nějak zůstanou. Má to tedy smysl.
  2. Opak. VS - PS str. 50
  3. Pusť si pohádku o slovních druzích a přemýšlej, proč jsou jednotlivé postavy zástupci pro slovní druhy PLAY (pak král je za slovesa, protože je nejdůležitějším slovním druhem (věta se bez slovesa neobejde), královna je za podst. jména - také velmi důležitá a tvoří ve větách přímo pár se slovesy, tak jak princ a princezna doplňují království, tak i přídavná jména  a příslovce doplňují další důležité informace k podstatným jménům a slovesům, služka je nalepená na královnu a upřesňuje, co kde je - předložka, poradce zastupuje - zájmena, astrolog je matematik - číslovky, posel spojuje jednotlivé části království - spojky, kuchař souvisí s přáním ohledně jídla - částice a proč je šašek za citoslovce, na to už určitě přijdeš.)
  4. PL s broučky - dole k tisku, dnes si udělej polovinu. Nad slovíčka ve větách pište i čísla slovních druhů, např. nad podstatné jméno napsat 1 , nad sloveso 5.

M

  1. Procvičuj nové násobení TADY na školákově - aspoň zadání 1,2,3
  2. Učebn. ústně str. 93/6,7,8
  3. PS str. 30/2,5,6

PRV (na celý týden)

  1. Podívej se na videa k býložravcům, masožravcům a všežravcům PLAY - malé kamerky u textu na str. 61, pak si zahraj pexeso  a odkrývání obrázku pod ikonou IC (je potřeba přihlášení) nebo strana 51 v papírové učebnici
  2. PS str.54, 55, 56 (projít si ústně otázky, na kterou znáš odpověď, udělej si u ní smajlík) - vyfoť a pošli (poslat mně, ne už p.u. Janíkové)

Čtvrteční práce 28.5. na pátek

  1. zopakuj si opět řady VS po P,S,V - když přidáš i ukazovačky, bude to geniální (tvůj mozek si je tím spíše lépe uloží ;) )
  2. dej si další diktát s Libuškou na VS, pokud nebudeš stíhat, zastavuj si ho PLAY - vyfoť a pošli
  3. PL - Broučci - udělej další dvě věty
  4. Určování slovních druhů - dole vytiskni tabulku se slovy (nebo si slova opiš na lístečky), rozstříhej a využij kartičky ke hře (z úterý) a slova na ně roztřiď - vyfoť a pošli
  5. Začínáme se zaměřovat na podstatná jména - nový sešitek se strašákem, str. 3/2, 3

M

  1. Zopakuj si zaokrouhlování na ryšavé PLAY
  2. MR - str. 11/27
  3. PS str. 31 - celá

AJ

Dnes jsme se seznámili s dny v týdnu:

  1. Nauč se je s touto písničkou PLAY
  2. Zapiš si je do slovníčku: day - den, week - týden, Monday - pondělí, Tuesday - úterý, Wednesday - středa, Thursday - čtvrtek, Friday - pátek, Saturday - sobota, Sunday - neděle, morning - ráno, afternoon - odpoledne, evening - večer, night - noc
  3. Vylušti křížovku (dole k tisku)  - vyfoť a pošli 

Páteční práce 29.5. na úterý 2.6.

- v pondělí je Den dětí, takže to se učit nebudeme a i děti doma si zaslouží malý odpočinek ;) Ve škole budeme mít Dne naruby - holky si chystají nějaké vyrábění (budou tady fotky i postup, kdyby si to chtěl někdo ukutit i doma) a křížovky - taky jako dobrovolný úkol sem naskenuju. 

  1. Procvič si poznávání podstatných jmen - PS strašák str. 3/4 + str. 4/7
  2. Pusť si výukové video o rodu podstatných jmen PLAY
  3. Udělej si zápis podle tabule ze školy, viz. foto dole
  4. A teď je tu hra pro všechny. Ve škole jsme za určitý čas ve skupinkách sbírali věci k jednomu z rodů. Podívej se na foto těchto skupinek - poznáš, který rod jaká skupinka sbírala? - foto na zoneramě. A vy doma budete mít také úkol podobný. Na stopkách ať vám někdo odměří 2 min pro sběr věcí pro každý rod. Takže začni mužským rodem a dvě minuty sbírej a nos na hromádku věci  mužského rodu, na které si ukazujeme slovíčkem TEN. Spočítej věci, vyfoť je s kartičkou s číslem, kolik jich je,  a ukliď je zpátky. A pak pokračují další dvě minuty sběru věcí, které mají pojmenování rodu ženského, pomůže slovíčko TA. Spočítej, vyfoť s výsledným číslem a ukliď. A do třetice sbírej  2 minuty věci rodu středního, na které si ukazuješ TO. Spočítej, vyfoť s kartičkou s výsledkem sbírání a ukliď. Příští týden v zadání práce bude tabulka, kam budu vaše výsledky zapisovat, ať vidíte, jak se komu dařilo. I sem vystavím vaše fotky a i ve škole si podle vašich obrázků rody procvičíme. Tak se těším, co nasbíráte ;)
  5. Hravá čítanka str. 70, 71

M

  1. M - PS str. 30/7
  2. geometrie - PS str. 42 - vyfoť a pošli

Pozn. Všechny zelené úkoly prosím opět vyfotit a poslat ;)


Soubor ke stažení: není dostupný
© 2022 Základní škola Františka Horenského / Prohlášení o přístupnosti / web by icard.cz