Domácí výuka na týden od 9. 6. do 15. 6.

Moc zdravím všechny naše domácí vytrvalce a to s velkým díkem za vaši spolupráci:) Už nám zbývá jen dva a půl týdne učení, tak věřím, že to všichni dotáhneme se ctí a ve zdraví. Asi už jste si přečetli na stránkách školy, že v pondělí 29. 6 a v úterý 30. 6. je na naší škole vyhlášeno ředitelské volno kvůli přípravě budovy na přístavbu. Takže školní rok bude končit v pátek 26. 6. Ohledně organizace konce školního roku Vás tady budu informovat. V tyto dny řeším, jak uchopíme naši třídní fotku, protože společné foto není poněkud možné. Už na tom pracuju a v následujících dnech Vám svůj nápad představím.

Pondělní práce 8. 6. na úterý

JČ - tento týden se ještě budeme věnovat podstatným jménům, hlavně osvojení pádů a jejich určování, dále budeme opakovat vyjm. slova

  1. Zkus si zase jednou vyjmenovat všechny řady VS
  2. PS str. 54 - celá
  3. Pády - poskládat kartičky, učit se je vyjmenovat zpaměti
  4. Procvičit tady na školákově 
  5. Do sešitu JČ nalep 2 obrázky a jejich název postupně vyskloňuj ve všech pádech (viz. foto dole, jak jsme dělali ve škole ) - vyfoť a pošli

M - tento týden dobereme dělení se zbytkem

  1. MR - str. 12/30
  2. dělení 4 se zbytkem - výukové video PLAY
  3. procvič na školákově TADY
  4. PS str. 32/4
  5. skládačka - vyfoť a pošli

Čtení s porozuměním - PL dole (šifra)

DŮLEŽITÝ ÚKOL!!!

Vyfotit se na stromě či se stromem, naležato, tj. na šířku, ať portrét zabírá co nejvíce plochy fotky (když máme letos ve třídě téma lesa)- na koláž dětí naší třídy, která bude místo tradiční školní fotografie, kterou letos z jasných důvodů mít nemůžeme.... poslat, jak jste zvyklí...

Práce za úterý 9.6. na středu

  1. VS - list se zajíčky (dole k tisku) - udělej dva sloupečky, přikládám i klíč k řešení
  2. skládej si pádové otázky, změř si čas, uč se je pády nazpaměť
  3. dole je k tisku domino - rozstříhej po řádcích a přikládej k sobě slova v zadaných pádech
  4. PL s indiánem - dole k tisku - vyfoť a pošli

  1. Výukové video k dělení pěti se zbytkem PLAY 
  2. uč. str. 98/13 - ústně
  3. školákov - dělení pěti na žvýkačkovém automatu -vyber dělitele 5
  4. PS str. 32/5
  5. výukové video k dělení šesti se zbytkem PLAY
  6. uč. str. 99/16 - ústně
  7. školákov - dělení šesti na žvýkačkovém automatu - vyber dělitele 6

Práce za středu 10 .6. na čtvrtek

  1. 2 sloupečky na PL se zajícem
  2. Už umíš pádové otázky nazpaměť? ;) - skládej kartičky, říkej si je
  3. určování pádů na školákově TADY
  4. PL s hadem (dole k tisku) - vyfoť a pošli

  1. MR str. 13/33
  2. Dělení sedmi se zbytkem - video PLAY
  3. vyzkoušej na žvýkačkovém automatu, vyber dělitele 7 PLAY
  4. PS str. 33/1,2,3,4,5

PRV PS str. 61,62, učebn. 66, 67

Práce za čtvrtek 11. 6. na pátek

  1. běhací diktát - dole k tisku, nastříhat na proužky, dát různě po domě (klidně i venku na zahradě), zapamatovat si a jít zapsat na stůl do sešitu. V tomto diktátu jsou slova, kde měly děti ve třídě chyby v zajíčcích. Klidně si tedy jednotlivé lístečky můžete připravit podle sebe, v čem chybujete vy ;) - vyfoť a pošli
  2. Zopakuj si pády
  3. PL na procvičení pádů - dole k tisku

  1. Dělení 8 se zbytkem - video PLAY
  2. uč. str. uč. str. 101/26 - ústně
  3. žvýkačkový automat, vyber dělitele 8 PLAY
  4. Dělení 9 se zbytkem - video PLAY
  5. uč. str. 102/30 - ústně
  6. žvýkačkový automat, vyber dělitele 9 PLAY
  7. zahrej si s někým hru na dělení se zbytkem - plánek dole k tisku (potřebuješ panáčky a kostku, když správně vypočítáš příklad, kam tě pošle kostka, můžeš na něj postoupit).

Aj ( práce do další středy)

  1. Zopakuj si ze slovíček poslední sadu slovíček - food
  2. Poslechni si, jak si broučci objednávali jídlo, uč. str. 42, poslech 58 (dole stopa 14)  - při opakovaném poslechu si nahrávku zastavuj a zkus to po nich opakovat
  3. Otázka na to, co máš rád - What do you like? - Poslechni broučky, co mají a nemají rádi v poslechu 59 (dole stopa 15) + PS str. 42/2
  4. Do slovníčku si zapiš nová slovíčka - dole foto tabule
  5. Pusť si písničku a zpívej s nahrávkou (dole stopa 16 ) Do you like apples? Yes, I do. One for me. And one for you. - Máš rád(a) jablka? Ano, mám. Tady je jedno pro mě a jedno pro tebe. ... Písnička se dá docela dobře zpívat, jde rychle naučit.
  6. Procvič si slovíčka o jídle TADY  - postupně si projít všechna cvičení se známými slovíčky.

Práce za pátek 12. 6.  na pondělí


  1. VS - dokonči PL se zajíčky
  2. Opakování podst. jmen- PS - str. 66/2, 3 + 67 celá
  3. Popis oblíbené hračky - podle učebn. str. 97 - cv. 1 ústně, cv. 2b) do sešitu psát podle osnovy ve cvičení- vyfotit a poslat, přidat i foto hračky ;)

M

  1. ​MR - str. 11/28
  2. Zopakuj si do sešitu geometrie, co umíme narýsovat - přímku s, polopřímku MN, úsečku /OP/= 6 cm 2 mm, kružnici v (U, r=4 cm 5 mm) 
  3. PS str. 44/ 1,2,3,4


© 2025 Základní škola Františka Horenského / Prohlášení o přístupnosti / web by icard.cz