Domácí výuka od 16.6. do 23.6.

... aneb poslední zadání práce v tomto školní, finiš je na dohled ;)

Tak Vás milí naší domácí vytrvalci naposledy zdravím v úvodu zadání práce na doma :) :) :) od cíle letošní výuky nás dělí týden, naposledy se budeme učit v úterý 23. 6. Děkuji všem za neustálou vytrvalost a zdatnost, jste úžasní :)

Dolů přikládám nějaké foto z domostudijního prostředí ;) Je tam parádní ukázka Honzíkového kreslení s kružnicemi, potom zahloubaní studenti Dalibor a Dan, a výběr oblíbených hraček u Dana a u Tobíka, které si vybrali na popis.  Ostatní přidám, jen co se ke mně dostanou ;)

A abychom končili ve velkém, tak se tento týden přidala možnost napojit se na přes Skype k nám do třídy na výuku. Je to možnost pro ty, komu to vyhovuje. Někdo je rád, že na to má doma svůj klid, kdy potřebuje, někdo zase, že přes Skype uděláme kus práce spolu. Dnes jsme to vyzkoušeli a už si to umíme představit. Je důležité mít vždy nachystané věci podle rozvrhu a případně pracovní listy, které budu vkládat sem dolů k tisku den předem. Taky prosím u těch dětí, kteří se připojí, o následnou kontrolu dle zadání učiva, jestli zvládly udělat vše a správně, a případně si jednotlivé úkoly dokončit. Na to bohužel nedokážu přes Skype dohlídnout. To, co jsme dělali přes Skype, budu zvýrazňovat v textu fialově. Vše s námi ve třídě dělat nepůjde, budu k tom vkládat alternativy (tak jak to vlastně dělám do teď, akorát to tak nebylo vidět ;) ). Jakékoliv případné postřehy k této novince jsou vítány ;)

Také tento týden bude potřeba vrátit učebnice (JČ, M, PRV, Aj, HV a někteří můžou mít doma modrou čítanku) a klíček od skřínky. Nabízím čas v pátek 12.00 - 12:30. Pokud by to pro někoho v tuto dobu nebylo možné, napište, domluvíme se, kdy jindy by to v tomto týdnu šlo. Dám vám zrovna kytky ze třídy, kufříky a věci ze skříněk. 

Práce za pondělí 15. 6. na úterý 

JČ (je tu poslední učivo, o slovesech a sloves. kategoriích)

  1. Opakování pádů - udělej si cv. 1, 2 PLAY
  2. O slovesech - ústně uč. str. 106/2, 3
  3. Slovesný čas - výukové video PLAY + si udělej zápis do sešitu dle tabulky v uč. str. 107
  4. třetí hodinu jsme v JČ dopisovali Popis hračky

M (dorazíme učivo o násobení dvojciferným činitelem a písemné odčítání a sčítání trojmístných čísel)

  1.  MR - str. 18 - dej si stopky na 5 minut a počítej, kam se dostaneš (zítra budeme pokračovat)
  2. Napiš si do sešitu 3 libovolná čísla do 30, zkus každé dělit různým dělitelem a sleduj, jak se budou měnit zbytky. (např. č. 13 vyděl 2,3,4,5,6,7,8,9) - ve škole jsme místo tohoto hráli bingo na zbytky
  3. PS - str. 33/7
  4. násobení mimo obor násobilky typu 12.3 - učebn. str. 103 - cv. 1 ústně , cv. 2 - vyber si 6 různých příkladů a vypočítej je do sešitu (i s postupem počítání podle cv. 1), tady je případně k tomu výukové video PLAY
  5. PS str. 34/1, 6 - ve škole zadáno za dú

Na Skype úterní výuku si vytiskni Veverku s kytarou, tabulky (čtyřřádkové s číslicí nahoře), PL s kytkami a nachystej si aspoň 3 nějaká razítka - jestli doma máš. V úterý je v rozvrhu JČ, M, AJ - tak prosím nachystat všechny učebnice a sešity ;)

Práce za úterý 16. 6. na středu

  1. Dej si rozcvičku s vyjmenovanými slovy - pěkně si zacvič a přitom říkej VS, první část videa, do 3,30 min TADY
  2. Opakování pádů - udělej si cv. 6 PLAY (místo horolezců ve škole)
  3. Procvič si slovesné časy cv. 1 TADY (ve škole jsme psali dané sloveso ve všech času k tiskátku, aspoň 3 tiskátka s různými slovesy)
  4. Prostuduj žlutou tabulku v uč. str. 108 + PS - str. 69 celá

M

  1. MR - str. 18 - dej si stopky na 5 minut a počítej, kam se dostaneš zase dnes (zítra budeme ještě pokračovat)
  2. Do sešitu M vypracuj 6 libovolných příkladů z učeb. str. 104/5
  3. udělej si PL se zbytkovými tabulkami - dole k tisku - číslo nahoře ti říká, v které násobilce budeš hledat násobky, a pak tyto násobky píšeš, podle čísel čísel uprostřed tabulky. Např. když je nahoře v kroužku č. 3, tak do tabulky píšeš jen nás. čísla 3, např. před číslo13 napíšeš 12, za číslo 13 napíšeš 15... vyfot a pošli
  4. PL s veverkou

Aj

  1. zazpívej si písničku z minulého týdne - dole stopa 16 + karaoke stopa 17
  2. poslech 61, uč. str. 43 - stopa 18 , podle odpovědí najdi, komu patří který rámeček s oblíbeným a neoblíbeným jídlem
  3. Poptej se doma kde koho, co mají rádi - Do you like.... (oranges)?
  4. PS str. 43/3 - poslech dole stopa 19

Jelikož nám to pan ministr dovolil, můžeme se příští týden spolu všichni vyfotit. Stromové fotky se ke mně dostávají velice pozvolna, ale i tak bych je ráda všechny, já je i tak případně využiju. Možnost společné fotky je určitě lepší varianta, než plánovaná koláž. Podnikli bychom  to v úterý v 10.30, sraz před školou. Jen bude nutné mít s sebou papír o neexistenci virového onemocnění. Všichni jej máte v mejlu, je i na stránkách školy. Případně jej můžu po někom poslat. 

A vypadá to, že se budeme i moct všichni sejít při příležitosti předávání vysvědčení. ;)

Na středeční skype výuku si připrav věci do JČ - M - Prv, navíc ještě papír A4 rozstříhej na 16 kartiček. Dole k tisku PL s beruškami.

Práce za středu 17.6. na čtvrtek

  1. Dát si zase rozcvičku s VS + PL s beruškami
  2. procvič si pády TADY
  3. procvičení slovesných časů - PL se stromem (je tam infinitiv, nelze u něj určit čas, končí na písmeno t, případě video TADY)
  4. seznámení se s osobami a časem u sloves výuk. video TADY 
  5. Zápis do sešitu - fotka tabule dole 
  6. Učit se osoby zpaměti, dole k tisku na rozstříhání skládačka k osobám

M

  1. MR - 5 min str. 18, případně 19
  2. Trojmístné písemné sčítání - uč. str. 105  - do sešitu udělej cv. 2, 4 - důležitý správný zápis příkladů, případné výukové video TADY
  3. PS str. 34/3,5 + 35/1

PRV - PS str. 64 - 67

Na čtvrteční skype výuku si nachystej věci do JČ - M - AJ. Dole k tisku PL s věnečky.

Práce za čtvrtek 18. 6. na pátek

JČ 

  1. skládání kartiček s osobami - poprvé podle nápovědy, podruhé už to zkusit poskládat zpaměti
  2. PS str. 70 - celá
  3. školákov - určování sloves. kategorií u sloves

M

  1. MR - str. 18,19
  2. Spiner - dělení se zbytkem (dole k tisku), nahoře dopřestřed kolečka se dá hrot tužky s kancelářskou sponkou, sponku roztočíte a kde ukáže, tu část příkladů s daným ovocem počítáte.
  3. Výukové video na písemné + - s přechodem PLAY
  4. PS str. 34/4 + 35/2,3,4,5,6

AJ - PS str. 43/4 

Zítra, v pátek Vás očekávám ve 12:00 - 12:30 s učebnicemi a klíčkem od šatny. 

Na online Skype výuku si nachystej znovu PL s věnečky, kružítko, ostrou tužku a pravítko. Rozvrh - JČ - M - JČ (Hravá čítanka).

Práce za pátek 19.6. na pondělí 

  1.  Skládání kartiček s osobami, ryšavá PLAY
  2. PL s věnečky
  3. PS str. 71 - celá
  4. Hravá čítanka - vybrat si jakýkoliv článek s úkoly ze stran 80 - 89

M

  1. geometrie PS str. 48
  2. dělali jsme i rozšiřující učivo, takže zájemci PS str. 45/ 1, 2, 3 (rýsování trojúhelníku pomocí kružítka)
  3. do sešitu M - uč. str. 107/6

INFO O ORGANIZACI PŘEDÁVÁNÍ VYSVĚDČENÍ NA STRÁNKÁCH ŠKOLY TADY

Práce za pondělí 20.6.

  1. dej slovesa do správného tvaru, ryšavá tady
  2. PS str. 72/4 + 73 celá
  3. HČ - vybrat si další článek ze stran 80-89 a přečíst a vypracovat 

JČ budeme mít ještě i v úterý

M

  1. PS str. 35/7 
  2. PS str. 36

Pokud příklady ze str. 35/7 nebudou ještě úplně počítané s jistotou, prosím, dejte si M s námi ještě i v úterý. (ve škole ji budu mít se žáčky, kteří to ještě pořádně neumí). Co k tomu dělat, sem napíšu.

Zítra se těším na setkání při focení s překvapením ;) v 10.30 před školou. Nezapomeňte, prosím, na papír o neexistenci vir. onemoc. - je i na stránkách školy s informacemi o předávání vysvědčení. 

Jsem moc ráda, že jsme se dnes mohli všichni potkat při focení :) :) :) díky, díky, díky :)

Poslední práce na doma ;)

JČ - PS str. 68-69

Zbylo nám něco v MR - to nechávám jakožto na opakování na prázdniny. Sešitek se strašákem zůstává na příští rok, ideální si jej přinést v pátek zpět do školy (případně i s papírovými penězi, kdo si je vzal domů).

Finito, konec, cíl, už je to uděláno, už je to hotovo.... uf, uf...



© 2025 Základní škola Františka Horenského / Prohlášení o přístupnosti / web by icard.cz