... aneb poslední zadání práce v tomto školní, finiš je na dohled ;)
Tak Vás milí naší domácí vytrvalci naposledy zdravím v úvodu zadání práce na doma :) :) :) od cíle letošní výuky nás dělí týden, naposledy se budeme učit v úterý 23. 6. Děkuji všem za neustálou vytrvalost a zdatnost, jste úžasní :)
Dolů přikládám nějaké foto z domostudijního prostředí ;) Je tam parádní ukázka Honzíkového kreslení s kružnicemi, potom zahloubaní studenti Dalibor a Dan, a výběr oblíbených hraček u Dana a u Tobíka, které si vybrali na popis. Ostatní přidám, jen co se ke mně dostanou ;)
A abychom končili ve velkém, tak se tento týden přidala možnost napojit se na přes Skype k nám do třídy na výuku. Je to možnost pro ty, komu to vyhovuje. Někdo je rád, že na to má doma svůj klid, kdy potřebuje, někdo zase, že přes Skype uděláme kus práce spolu. Dnes jsme to vyzkoušeli a už si to umíme představit. Je důležité mít vždy nachystané věci podle rozvrhu a případně pracovní listy, které budu vkládat sem dolů k tisku den předem. Taky prosím u těch dětí, kteří se připojí, o následnou kontrolu dle zadání učiva, jestli zvládly udělat vše a správně, a případně si jednotlivé úkoly dokončit. Na to bohužel nedokážu přes Skype dohlídnout. To, co jsme dělali přes Skype, budu zvýrazňovat v textu fialově. Vše s námi ve třídě dělat nepůjde, budu k tom vkládat alternativy (tak jak to vlastně dělám do teď, akorát to tak nebylo vidět ;) ). Jakékoliv případné postřehy k této novince jsou vítány ;)
Také tento týden bude potřeba vrátit učebnice (JČ, M, PRV, Aj, HV a někteří můžou mít doma modrou čítanku) a klíček od skřínky. Nabízím čas v pátek 12.00 - 12:30. Pokud by to pro někoho v tuto dobu nebylo možné, napište, domluvíme se, kdy jindy by to v tomto týdnu šlo. Dám vám zrovna kytky ze třídy, kufříky a věci ze skříněk.
Práce za pondělí 15. 6. na úterý
JČ (je tu poslední učivo, o slovesech a sloves. kategoriích)
M (dorazíme učivo o násobení dvojciferným činitelem a písemné odčítání a sčítání trojmístných čísel)
Na Skype úterní výuku si vytiskni Veverku s kytarou, tabulky (čtyřřádkové s číslicí nahoře), PL s kytkami a nachystej si aspoň 3 nějaká razítka - jestli doma máš. V úterý je v rozvrhu JČ, M, AJ - tak prosím nachystat všechny učebnice a sešity ;)
Práce za úterý 16. 6. na středu
JČ
M
Aj
Jelikož nám to pan ministr dovolil, můžeme se příští týden spolu všichni vyfotit. Stromové fotky se ke mně dostávají velice pozvolna, ale i tak bych je ráda všechny, já je i tak případně využiju. Možnost společné fotky je určitě lepší varianta, než plánovaná koláž. Podnikli bychom to v úterý v 10.30, sraz před školou. Jen bude nutné mít s sebou papír o neexistenci virového onemocnění. Všichni jej máte v mejlu, je i na stránkách školy. Případně jej můžu po někom poslat.
A vypadá to, že se budeme i moct všichni sejít při příležitosti předávání vysvědčení. ;)
Na středeční skype výuku si připrav věci do JČ - M - Prv, navíc ještě papír A4 rozstříhej na 16 kartiček. Dole k tisku PL s beruškami.
Práce za středu 17.6. na čtvrtek
JČ
M
PRV - PS str. 64 - 67
Na čtvrteční skype výuku si nachystej věci do JČ - M - AJ. Dole k tisku PL s věnečky.
Práce za čtvrtek 18. 6. na pátek
JČ
M
AJ - PS str. 43/4
Zítra, v pátek Vás očekávám ve 12:00 - 12:30 s učebnicemi a klíčkem od šatny.
Na online Skype výuku si nachystej znovu PL s věnečky, kružítko, ostrou tužku a pravítko. Rozvrh - JČ - M - JČ (Hravá čítanka).
Práce za pátek 19.6. na pondělí
JČ
M
INFO O ORGANIZACI PŘEDÁVÁNÍ VYSVĚDČENÍ NA STRÁNKÁCH ŠKOLY TADY
Práce za pondělí 20.6.
JČ
JČ budeme mít ještě i v úterý
M
Pokud příklady ze str. 35/7 nebudou ještě úplně počítané s jistotou, prosím, dejte si M s námi ještě i v úterý. (ve škole ji budu mít se žáčky, kteří to ještě pořádně neumí). Co k tomu dělat, sem napíšu.
Zítra se těším na setkání při focení s překvapením ;) v 10.30 před školou. Nezapomeňte, prosím, na papír o neexistenci vir. onemoc. - je i na stránkách školy s informacemi o předávání vysvědčení.
Jsem moc ráda, že jsme se dnes mohli všichni potkat při focení :) :) :) díky, díky, díky :)
Poslední práce na doma ;)
JČ - PS str. 68-69
Zbylo nám něco v MR - to nechávám jakožto na opakování na prázdniny. Sešitek se strašákem zůstává na příští rok, ideální si jej přinést v pátek zpět do školy (případně i s papírovými penězi, kdo si je vzal domů).
Finito, konec, cíl, už je to uděláno, už je to hotovo.... uf, uf...