Zadání práce na týden 4. - 7. 5.

Moc Vás všechny zdravím! Děkuji za vytrvalou spolupráci v minulém týdnu a budu se těšit, jak nám to spolu půjde v týdnu nadcházejícím, který má na svém konci opět státní svátek. Takže další prodloužený víkend, je na dohled.

Na úvodní webové straně školy prosím mrkněte na nové články, hlavně ohledně hodnocení a blížícímu se možnému návratu do školy.

Mimo jiné tam najdete, že součást k hodnocení za 2. pololetí je i domácí práce žáků. Znám Vás a vím, že všichni v rámci svých sil úkoly k hodnocení posíláte, a za to Vám děkuji. Jen možná se připomenu, abyste mi je posílali i posléze opravené, pokud se v nich objeví něco na opravu. Pracovní sešity a všechny ostatní pracovní listy, které se neposílají k hodnocení, u kterých prosím o kontrolu rodiči pro rychlou zpětnou vazbu, si budu samozřejmě také do konce školního roku kontrolovat, jestli jsou vypracované. A ještě malá poznámka – mnou poslané jedničky dětem do jejich úkolů pište (pokud už tak neděláte), ať ze své práce můžou mít děti radost.

Úkoly k hodnocení tento týden – JČ diktát (čtvrtek), M – počítání do sešitu (středa), M – PL hajný (čtvrtek), M – dalších 8 slovních úloh (na konci týdne), PRV (PS + 2x PL), AJ – věšení prádla


Pondělí 4.5.

(tento týden se seznámíme s částí VS po V, tato VS patří mezi ty zapeklitější, tak doufám, že využijeme všech dosavadních zkušeností s VS, abychom si s nimi vítězně poradili)

ZOOM – od 13.00 – nachystat kartičky s VS po V (nejlíp už je mít naskládané v řadě), sešit v VS, pouzdro, dále kdo bude chtít, nachystá si obrázek toho, komu vyká, dál nějakou vysokou věc a něco, co může výt ;) Kdo se připojí, ať doma zvýrazněnou část práce NEDĚLÁ.

  1. Zopakuj si význam VS po V – školákov 
  2. Do sešitu  s VS napsat nadpis Vyjmenovaná slova po V, a zapíšeme první tři slova VY, VYSOKÝ, VÝT- podle tabulky v uč. str. 75  (obrázek, věta, kořeny, srdíčko) + prostudovat žluté rámečky na str. 76 – tentokrát videa natáčet nebudu, ale můžeme tento zápis udělat přes ZOOM od 13.00
  3. PS str. 45/1-4 nahoře - DÚ ze zoomu
  4. PL se zajíčky, najdete dole – pracujte si na něm tak, abyste jej měli do konce týdne hotový 

M (tento týden se budem soustředit na odčítání desítek s přechodem, procvičení příkladů a  a další  slovní úlohy od spolužáků)

  1. Slovní úlohy – prosím jako první slovíčka se slovními úlohami z minulého týdne vymalovat žlutě, pro lepší přehlednost. Daliborkovo řešení bylo chytákem pro mnohé a ještě od některých vyhlížím, jak to tedy má správně být ;) Dnes tu máme slovní úlohy od Lukáška a Marka
  2. Další typ příkladů 240-60, 245 -60 – výukové video, je to to druhé video - str. 21. cvičení 2.,  pak uč. str. 81/1 – prozkoumat, najít si svůj způsob řešení, možnost využití k názornosti číselné osy z minulého týdne
  3. PS str. 23/1,2
  4. MR str. 5/13 – dva sloupečky na mínus


Úterý 5.5.

  1. Zopakuj si VS po V ze včera  buď na školákově  nebo ústně uč. str. 76/2a – důležité odůvodňovat
  2. Myšky str. 55
  3. Zopakuje si VS po S – dole na sbírce od Kačenky (naskládaná na kamení)
  4. Na zoneramě budou postupně přibývat vaše strašidelné příběhy, tak si je poslechněte, a počítejte, jestli mají 7 VS po S ;) Dnes je tu máme v podání sousedovic slepic, našich hafíků Beky a Báry, panenky Johanky a lišky Bystroušky ;)
  5. poznámka pro sběratele VS po V - předponu vy, vý si do sbírky dáte tak, že najdete věc ke slovu s touto předponou (inspirace v učebnici, v Myškách), např. vysavač

M

  1. Slovní úlohy od Leonky a Tobíka ( Tobík slovní úlohu nachystal i s místem na řešení, odpověď a hodnocení - kdo chce, může si to vytisknout a vypracovat ji na PL a pak jen k naší tabulce přiložit ;)) 
  2. MR – str. 9/20 – dva sloupečky na odčítání (opakování ze včera)
  3. Uč. str. 82/4 – prozkoumat či si klidně znovu pustit video z pondělí
  4. PS str. 23 - dodělat


Středa 6.5.

ZOOM – od 11.00 – nachystat kartičky s VS po V, sešit v VS, pouzdro, dále kdo bude chtít, nachystá si něco, kvůli čemu výskal, na co si zvykal a co se dá žvýkat ;) Kdo se připojí, ať doma zvýrazněnou část práce NEDĚLÁ.


  1. Umíš už seřadit VS po V – školákov (nebo kartičky)
  2. Do sešitu VS další tři VS po V – VÝSKAT, ZVYKAT, ŽVÝKAT – podle tabulky v uč. str. 75 + prostudovat žlutý rámeček na str. 77
  3. PS str. 45/1-4 dole
  4. Kdo nemá dodělanou práci na gramar.in z minulého týdne, prosím, vraťte se tam a dodělejte, včetně oprav chyb u cvičení. Kdo to měl v pořádku, dostal do bakalářů jedničku. Bylo to celkem jen 8 dětí z naší třídy. Nezapomínejte, že všechnu vaši práci tady přesně vidím a toto považuju za velmi dobré závěrečné procvičení VS po S.... 

M

  1. Slovní úlohy od Tamarky a Matouška
  2. Ryšavá – projít všechna cvičení, udělat z každého, kolik zvládnete
  3. Do sešitu M – uč. str. 82/7,9,10 – vyfotit a poslat

Čtvrtek 7.5.

TAJNÝ ZOOM, BEZ MAMINEK V DOHLEDU ;) OD 13.00 - nachystat si prázdnou zavařovací sklenici s víčkem bez etiket (velikostně stačí od přesnídávky), barevné papíry (kdo nemá tak bílé), pastelky, něco na psaní - pero, gelovky, fixy...., nůžky, lepidlo (nejlíp herkules)

  1. Opakování VS ze včera – buď  školákov nebo ústně s odůvodňováním učebn. str. 77/3
  2. Myšky str. 56
  3. Dnes si dáme diktát, ale uděláme to naopak – diktát budou někomu z rodičů diktovat samy děti z Myšek str. 53/2 (vybrat 4 věty), schválně tam udělejte několik chyb a děti budou mít za úkol rodičům diktát opravit a rodiče dodělají opravu ;) – tento neobyklý diktát prosím vyfotit a poslat
  4. Na zoneramě najdete další strašidelné příběhy, tak si je určitě poslechněte a číhejte na VS po S. Tentokrát v podání naší kočky Modroočky, mojí peřinky na spaní, Večerníčka ve dvou dílech, a od vám známých plyšáků žirafy a kraba ;)
  5. Do dnes by měl být hotový PL se zajíčky ;)

M

  1. Slovní úlohy od Ládi a Nelči - slovní úlohy za tento týden vyfoťte a pošlete
  2. MR – str. 9/21 – dva sloupečky s odčítáním + str. 10/24
  3. PL s hajným – vyfotit a poslat vložit

Byl vám poslán důležitý mejl, prosím, mrkněte na něj.


Další na tento týden:

Hravá čítanka str. 68, 69

Písanka str. 30

Prv – uč. str. 52, 53, PS str. 50 + 2x PL (dole) - vypracované poslat paní učitelce Janíkové na mejl

AJ 

  • zopakuj si slovíčka o oblečení, třeba na tady na videu z minulého týdne PLAY
  • pusť si naši písničku z učebnice, připomeň si o čem je a zkus si taky s ní zazpívat PLAY - kdo najde i lístečky s oblečením malované při hodině na zoomu, může si je přitom zvedat (nebo si je namalujte dle druhů všeho oblečení, které v písničcce najdete)
  • a teď je tu úkol k hodnocení od naší pračky - ve vzkazu na zoneramě od ní najdete, co všechno vyprala. Vemte si papír a pastelky nebo nůžky a barevné papíry. Poslouchejte pračku, co vyprala, a jakobyste to prádlo vytahovali postupně z pračky a věšeli na prádelní šňůru. Tak např. když by pračka řekla "blue jeans" , tak na šňůru pomocí kolíčků pověsíte modré rifle (namalujte či vystřihnete) a pod ně napíšete, který druh prádla to je. U pračky pro jistotu najdete i ukázku věšení, ať si rozumíme ;) Pověšené prádlo s popisky vyfotit a poslat.


© 2022 Základní škola Františka Horenského / Prohlášení o přístupnosti / web by icard.cz